Echipa Strindberg face eforturi pentru a va oferi produse de calitate care sa va creeze amintiri placute alaturi de cei dragi. De aceea am simplificat procedura de retur astfel incat sa iti fie usor sa ne trimiti inapoi produsul nedorit in termen de 30 de zile calendaristice de la achizitie.

Procedura pe care va trebui sa o urmezi este urmatoarea:

  1. Completezi formularul de retur disponibil mai jos;
  2. Impachetezi produsul in ambalajul cu care a fost livrat de catre noi*;
  3. Trimiti produsul prin curierat rapid la sediul nostru: DANICO S.R.L., Bd-ul N. Bălcescu nr. 37. Toplița, jud. Harghita, cu plata transportului efectuata de tine;
  4. Astepti sa primim produsul, sa il verificam si daca totul este in regula iti vom returna banii in 5 zile lucratoare in contul bancar mentionat de tine in formularul de retur**.

    Date comandă



    –––––––––-

    Date client









    –––––––––-

    Motiv de retur:


    –––––––––-

    Produs(e) returnat(e):


    –––––––––-

    IMPORTANT

    Veti putea returna in magazinele Strindberg utilizand optiunea de plata „voucher de compensare”, voucher pe care il veti putea folosi pentru cumparaturi in magazinele Strindberg si online pe Strindberg.ro sau „transfer bancar” contravaloare marfurilor fiind restituita in contul dvs. in maxim 5 zile lucratoare. Din motive administrative trebuie sa trimiteti produsele returnate, fara a opta pentru serviciul de ramburs. Din motive operationale, nu se pot schimba produse sau masuri. Pentru a primi un alt produs sau o alta masura pentru un anumit articol, trebuie sa se plaseze o noua comanda.

    IMPORTANT

    Va rugam sa respectati termenii de returnare cu care ati fost de acord in momentul in care ati finalizat comanda. NU vor fi acceptate coletele care:
    • au fost trimise fara notificare din contul dvs.
    • au mentionata suma de ramburs pe eticheta de transport
    • nu au inscriptionate pe ambalaj elementele necesare identificarii returului(ID retur, numele beneficiarului facturii)
    Contravaloarea produselelor deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare in cazul unei returnari de produs sunt suportate de catre dumneavostra. Pentru toate reclamatiile si situatiile in care motivul returului poate fi imputat furnizorului (Strindberg) trebuie sa va adresati departamentului de relatii cu clientii pentru solutionarea problemelor. Puteti face acest lucru trimitand un email la adresa manager@danico.ro.